Termékek Menü
0
Kategóriák

Vásárlási feltételek

Az www.awearsport.hu weboldal üzemeltetője a Panorama Mobility Systems Kft.
Cégadatok
Székhely: 1088 Budapest, Szentkirályi u.17. - csak iroda, értékesítés csak az üzletünkben a Rózsakert Bevásárlóközpontban történik
Cégjegyzékszám: 01-09-879515
Adószám: 13911852-2-42
Bejegyzést végző Cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbíróság
Bankszámlaszám: FHB Bank 18100002-00158216-21010018
Üzlet, postacím: 
a-Wear Sport, Rózsakert Bevásárlóközpont
1026 Budapest, Gábor Áron u.74-78. Földszint, Átrium
Telefonszám: +36304719152, +36309642246
Üzlet nyitva tartás: Hétfő-Péntek: 10.00-20.00, Szombat: 10.00-19.00, Vasárnap: 10.00-16.00
Fizetési lehetőség: készpénz (HUF) és bankkártya
Ügyfélszolgálat munkatársai: Gallina Ferenc +36309642246Semsey Ági +36304719152

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti a rendelés helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy MPL futárszolgálat), valamint fizetési módot (készpénz, banki átutalás, utánvét). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van biztonságos bankkártyás fizetésre, banki átutalásra, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás információk

Cégünk arra törekszik, hogy a megrendelt termékeket a leggyorsabban és nagy biztonsággal juttassuk el Hozzád a DPD Hungária Kft. csomagküldő szolgáltatása útján

vagy személyesen vehesd át az a-Wear Sport üzletünkben a Rózsakert Bevásárlóközpontban (1026 Budapest, Gábor Áron u.74-78. Földszint, Átrium, parkolási díj: 2 óra 200Ft.)

A belföldi raktárkészletről történő megrendelés esetén a várható szállítási idő 1-5 munkanap.

Amennyiben a  termék külföldi raktárkészletről kerül beszerzésre, tájékoztatást adunk a rendelés visszaigazolásában a várható beérkezés időpontjáról, ebben az esetben a várható szállítási idő 1-3 hét.

Amennyiben több tételből álló rendelésedből az egyik részére azonnal szükséged van, ezt Ügyfélszolgálatunkon tudod jelezni email-ben vagy telefonon. Számolnod kell azonban ilyenkor azzal, hogy a csomag kettébontásával két szállítási díjat számolunk fel automatikusan.

Amennyiben van a rendszerünkben korábbi, függőben lévő rendelésed, akkor a következő rendelést is ahhoz csatolja a programunk, és egyben kerül majd szállításra egy szállítási díjjal! Ez tulajdonképpen azt jelenti, hogyha eszedbe jut pár percen/órán belül, hogy valami kimaradt, akkor nyugodtan „hozzárendelheted" a korábbi rendelésedhez. 

Értelemszerűen, ha a rendelés hétvégén (szombat, vasárnap) érkezik be, vagy pénteken 16.00 óra után, akkor ez hosszabbíthatja a folyamatot, mivel a futárcégek csak hétköznap szállítanak ki küldeményeket. Az is késedelmet okozhat, ha a rendelés kapcsán további kommunikációra van szükség az awearsport.hu internetes üzlet és a kedves vásárló között (hibás, vagy hiányos adatok stb.).

Szállítási díjak

9.985 Forint alatti vásárlás esetén 1490 Forint a házhoz szállítás díja

9.990 Forint feletti vásárlás esetén INGYENES a házhoz szállítás

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal, a megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Sikertelen szállítás

A sikertelen szállítással kapcsolatban felmerülő költségeket a Panorama Mobility Systems Kft. visszaterhelheti vagy jogi úton érvényesítheti. Előfordulhat, hogy a szállító nem találja meg a csomag címzettjét vagy a címzett nem tartózkodik a megadott helyen, esetleg nem kapta meg az értesítőt. Ilyen esetekben kérjük jelezze ezt Ügyfélszolgálatunkon és a szállítási díj ismételt felszámításával újra kipostázzuk a csomagot.

A küldemények kézbesítése, szállítása DPD futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
Szállítási módok: DPD futárszolgálat
Kiszállítási idő: 1-5 munkanap
Szállítási díjak: 0-9.985 Forintos végösszegű vásárlás esetén 1490 Ft.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül/ nem minősül annak. A megkötött szerződést iktatják/nem iktatják, utólag hozzáférhető lesz/nem lesz hozzáférhető.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14+365 napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Kivonat a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:
„4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. (2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig, b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja. (3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére - a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben – a termék kézhezvételének napjától, illetve - a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben - a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra. (4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. (5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. (6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. 5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot: a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte; b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ; c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó; d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta; e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében; f) szerencsejáték-szerződés esetében.”
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mail vagy levélben kerülhet sor (email:info@awearsport.hu, awearsport@gmail.com, a-Wear Sport Rózsakert Bevásárlóközpont, 1026 Budapest, Gábor Áron u. 74-78.).

Kerékpárvásárlás futárszolgálattal történő postázás esetén 

A kerékpárok 90%-os összeszereltséggel kerülnek postázásra. Kérjük a terméket szakszervizben szereltesse össze, ennek díja 3.000-5.000 Forint, amely a vásárlót terheli. A kerékpárok jótállása a szakszerviz által elvégzett üzembe helyezés napján kezdődik. Az üzembe helyezést végző céggel kérjük érvényesíttesse a jótállási jegyen található szelvényt. A hivatalosan üzembe nem helyezett kerékpárok ebből eredő hibáit a jótállás keretén belül nem tudjuk javítani.

Online vitarendezés

Ha panasszal kíván élni az online vásárolt termékünkkel kapcsolatban és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét. Ezen a honlapon megteheti: online vitarendezési platform.
Figyelem: az online vitarendezésre csak akkor van lehetőség, ha online vásárolt termékre vagy szolgáltatásra vonatkozóan kíván panaszt benyújtani.

A Budapesti Békéltető Testület székhelye:
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31

A honlapon szereplő információk tájékoztató jellegűek. Az árak eltérhetnek az üzletünkben alkalmazott áraktól. Az esetleges informatikai hibákért felelősséget nem vállalunk. A változtatás jogát fenntartjuk. A honlapon szereplő árak az ÁFA-t tartalmazzák. 


 

Üzletünk

Bármilyen kérdésed van hívj bátran! +36304719152

Rózsakert Bevásárlóközpont, földszint, átrium

1026 Budapest, Gábor Áron u.74-78.

Hétfő-Péntek: 10.00 - 20.00

Szombat: 10.00 - 19.00

Vasárnap: 10.00 - 16.00

Ingyenes házhoz szállítás*

Következő munkanapi kiszállítás 15.00 óráig leadott rendelések esetén.

*9990 Ft feletti megrendelés esetén ingyenes a házhoz szállítás Magyarország teljes területén az DPD futárszolgálattal.

Bankkártyás fizetés